آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت عزل مدیر بحران شهرداری مشهد چه بود؟ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم فرماندار سرخس: ۶۰ میلیون مترمکعب سیلاب مشهد از مرز‌های شمالی خارج شد
سرخط خبرها

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مرکز فرماندهی آتش‌نشانی شرق کشور در مشهد | ۳۱ خودروی جدید به ناوگان خدمات شهری مشهد اضافه شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۸۵۵۰
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مرکز فرماندهی آتش‌نشانی شرق کشور در مشهد | ۳۱ خودروی جدید به ناوگان خدمات شهری مشهد اضافه شد + فیلم
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از نوسازی ناوگان خودرویی خدمات شهری و آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین و به روزترین مرکز فرماندهی و عملیاتی آتش‌نشانی شرق کشور در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین عملیات اجرایی مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی عصر امروز در اداره محیط‌زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد برگزار شد. در این مراسم ضمن بهره‌برداری از تجهیزات و افتتاح پروژه‌های زیست‌محیطی کلان‌شهر مشهد و رونمایی از ناوگان نوسازی‎ شده خدمات شهری، کارگاه کالیبراسیون تجهیزات محیط‌زیست شهری هم به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۲۴ طرح فضای سبز محلی

علی نجفی اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای هفته محیط‌زیست سال جاری، ۴ پروژه شاخص شهری و زیست‌محیطی مورد بهره‌برداری و رونمایی قرار گرفت و عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مرکز فرماندهی آتش‌نشانی شرق ایران آغاز شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی احداث مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال آغاز شده و طی برنامه زمان‌بندی سه‌ساله در ۸ طبقه و مساحتی بیش از ۱۲ هزار مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

نجفی افزود: بهره‌برداری از ۲۴ طرح فضای سبز محلی در ۱۰ منطقه از شهر مشهد، دیگر طرحی بود که با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و درمجموع بالغ بر ۱۳ هکتار فضای سبز در اختیار شهروندان مشهدی و به‌ویژه ساکنان مناطق کم‌برخوردار شهری قرار گرفت.

رونمایی از ۳۱ دستگاه خدمات شهری جدید

معاون شهردار مشهد ادامه داد: در مراسم امروز از ۳۱ دستگاه خودروی جدید و تخصصی خدمات شهری با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال نیزرونمایی شد.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این خودرو‌ها و ورود آن‌ها به ناوگان خدمات شهری میانگین سن خودرو‌های خدمات شهری در مشهد از ۸ سال به ۵ سال کاهش پیدا می‌کند.

نجفی اظهار کرد: در این مراسم ساختمان جدید اداره محیط‌زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد نیز به بهره‌برداری رسید و برای اولین بار کارگاه تخصصی تعمیر، نگهداری و کالیبراسیون تجهیزات زیست‌محیطی در این مرکز آغاز به کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه تخصصی که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است سالانه صرفه‌جویی ۲۵ میلیارد ریالی را به همراه خواهد داشت و با استفاده از توان متخصصان و کارشناسان مدیریت شهری، تجهیزات تخصصی ایستگاه‌ها و سامانه‌های محیط‌زیست شهری در این کارگاه تعمیر و بازآمد خواهد شد.

مدیریت الگوی آبیاری شهری در اولویت

ابراهیم علیزاده، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه رویکرد شورای ششم این است که توسعه شهر با محوریت حرم مطهر امام هشتم (ع) صورت بگیرد، گفت: تغییر گونه‌های مقاوم برای کشت در فضای سبز شهری، یکی از موضوعات موردتوجه شورای شهر است و به‌موازات این، مردم نیز برای صرفه‌جویی در مصرف آب تشویق خواهند شد تا الگوی آبیاری شهری در این خشک‌سالی تحت کنترل باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->